Monday, June 13, 2011

THE BRO ANTHEM

This dat super dank DGAF hash scrapped off of Jeremy Lusk's riding boots. (RIP). These are the critically acclaimed kings of Dank Terminally Ill with... THE BRO ANTHEM!!

Please help try to spread this video. This shit has to go viral

48 comments:

  1. WTF IS THIS?!
    I DON'T EVEN..... o_____o

    ReplyDelete
  2. Wow that was interesting to say the least.

    ReplyDelete
  3. Good post bro! Returning the comments!

    ReplyDelete
  4. "When I shove my fist in them, I gotta wash my hands." Best lyric ever!!!

    Also, notsureifserious.jpg

    ReplyDelete
  5. lol so fucking toolish, along with all the idiots posting "siq post bro"

    ReplyDelete
  6. i stand and hold my chest with my right hand

    ReplyDelete
  7. Amazingly, I laughed straight from the beginning of this...
    Realistically funny...
    Haha...

    ReplyDelete
  8. Am I supposed to say SIQ POST BRO? SIQ POST BRO!

    ReplyDelete
  9. Haha nice song lol cant stop laughing. ")

    ReplyDelete
  10. Nice post, i like your blog.
    +Follow

    ReplyDelete
  11. The intro is so damn funny. Love the song too!

    ReplyDelete
  12. Ho crap I am totally diggin'! +followed for life, thanks man, hit me back - http://cryptozen.blogspot.com

    ReplyDelete